Denooomii Denooomii kilosu falan çok çok düşük değil çok yemiyo deyince yazdı günde iki tane süt gibi bişey zaten
wish60995 Denooomii bizim kilomuz çok düşük ne yazık ki bana parsentil çizelgesine göre rapor çıkıyor demişti sizin kaç kilonuz
_ipekk18 Freshh00123 23 aylığız yaşında bizde 1.5 yaşından beri kullanıyoruz almadık kilo Pedia sure Fiber plus vanilyalı kullanıyoruz günde 2 tane içiyor yemekte yiyor ama kilo yok acaba mamayımı degistirtsem bunada alıştı yatarken falan içiyor bunu
Freshh00123 _ipekk18 niye kilo almıyor bu çocuklar , çok hareketliyiz cok normal diyoruz zatende bilemiyorum gerçekten 🙄 doktorunuza danışın tekrardan bence bizimki süt seklinde değilde bildiğimiz biberon maması
_ipekk18 Freshh00123 bizimki süt şeklinde pipetli önce biberon maması denedik içmedi emmeyi bırakmadan önce denedik sonra denedik yok ama bunu içiyor oda ise yaramadı 🤷♀️ öyle sebze yemiyoruz zaten pilav makarna zor yemeye başladık
yellowmom8 wish60995 teşekkürler bizde yeni başladık daha doğrusu içmeye yeni başladı inşallah fayda eder