zarifbiranne Merhabalar bebeğimin çok gazı var sancısı tutuyor sab simplex kullanıyorum ama işe yaramıyor galiba pek. Damlasını değiştirmek istiyorum önerilerinize açığım🙏🏻
Mrvak zarifbiranne biogaia ve metsil bi arada kullanmıştık bi nebze rahatlatıyodu bide emziriyorsanız kimyon çayı içebilirsiniz