Kızlar genel anlamda böyle bir sorunum yoktu cildim tertemizdi 3 4 aydır böyle büyük ihtihabli sivilceler çıkıyor gençlik yıllarımda rocotune tedavsyle çok güzel olmuştu tekrar başlamak istiyorum ama doktor 1 yıl içinde gebelik oluşursa çok tehlikeli dedi kromozom anomalisi yapıyormuş 😔 başka bir öneriniz var mı böyle durumlar için ne kullanabilirim