Melekuzey 2 aylık bebeğime malesef sütüm olmadığı İçin devam sütü ilke besliyorum 😔 hero baby devam sütünü kullanan var mı önerir misiniz onun dışında hangi devam sütünü önerirsiniz bebelac kullanıyordum kabız yapmaya başladı ve kusuyor bebeğim sürekli
Gamonur Melekuzey benim bebeğimde emmedi şuan 17 aylık doğduğundan beri Hipp kullanıyorum ne kabız ne gaz yaptı gayet memnunum
Busniltos Bebelac gold mu bebelac mı normal? Sma optipro dene istersen. Hipp ve aptamil prosyneo kullandım onlar cok gaz ve kabız yaptı.
Melekuzey Gamonur bebeğinize iyi gelmiş öyleyse ben ilk hipp le başladım fakat kabız ve gaz yaptı ciddi şekilde