Merhaba kızlar
Bebeğim 9.5 aylık ellerinden tutunca adım atıyor ama ayaklarını dışa doğru basıyor gibi adımları tuhaf doktora götürdük yürümeye başlayınca bakalım dedi . İçime sinmedi benim böyle bir durum yaşayan var mı ?
Başka bir doktora da goturcegim olmadı