Her gün aynı seyi yasamaktan cok yoruldum. 19.45-20.00 gbi banyosunu yaptırıp uyutuyorum. 21.30 gibi uyanıyor ve sabaha kadar ayaktayız.
Sabah genelde 4te uyuyor.
Öğlen 11.00 gibi uyanıyor.
13.30 gibi 15 dklık bir uyku, 16.00 gibi 45 dk-1 saatlik bi r uyku uyuyor. Ağlamalar, çığlıklar zor bela hepsi.. akıl verin nolur tükendim hiç dinlenemiyorum. Emmiyor mma ile besleniyor. Mama içen bebek uyur derlerdi.. benimki keşke emseydi en azından memede uyurdu diyorum 😔😔