yagmurben_ Kulaklarının yanında var ve kuru .. nasıl geçer tavsiyesi olan var mı ? Bu egzama mı sizce ? [https://mutluresim.com/images/2023/12/09/nEKliV.jpg](https://)
1anaa2evlat yagmurben_ egzama değil annesi merak etme derim biz isilik deriz ona küçük bebislerde olur benm iki oglumda da oldu kendi geçer genelde ama bazen göbeğine kadar yayılabilir süt alerjisi felan yoksa sknti olmaz kendi geçer kendi sütünden sür birz oralara ben öyle yapiodm faydası oluyo
Sevval1507 yagmurben_ ısilık canım. Sampuanini felan değiştir yüzünü lif yapıyorsan yapma ve her banyodan sonra bebe yağıyla nemlendir geçer
1anaa2evlat yagmurben_ yok canm görür görmez tanidim isilik bu kuru da olablr yağlı da bebekten bebege değişir
Busniltos Mustelanın atopik ciltler için kremi var, sabah aksam onu sürüyorum. Sürmediğim zaman hemen böyle oluyor.cildini bol bol nemlendirmek gerek.