Bugüne kadar genelde hep ayağımda sallayarak uyuttuğum bebeğim son zamanlarda yani üç gündür falan ayakta sallanmayı kesinlikle reddediyor. Ya memede ya da oyun oynarken vs uyuyakalıyor. Yani istesem böyle uyutamam . Yatağına alıp koyarken gözlerini açıyor yatırıp poposuna pış pış yapınca geri uyuyor. Şimdi yine oyun oynarken uyuyakaldı. Böyle içim burkuluyor böyle uyuduğunu izlerken alıştım kendim uyutmaya. Bunu fırsat bilip bi daha sallamasam mı da diyorum. Kafam bi milyon