Aynı şeyleri yaşamışız,ben emzirirme danışmanıyla ilerlemiştim,muhakkak emzirdikten sonra sağ başlarda sütün gelmicek ama beyine sinyal gidicek bebek emiyor ve süt üretmem gerekiyor diye,emzirme öncesi sıcak duş masaj sıcak havlu gibi memeyi ılıtıp süt attırabilirsin,mamayı azaltıp bol emzirmeye geçiş yap direkt mamayı bırakma ama emzirip 2 saat sonra mama 2 saat sonra meme olarak gidiyorken zamanla mamaları sabah akşama düşürüp en son akşamda bırakıp tek memeyle devam ettim,mamayı bıraktığım halde sağım yapmaya devam ettim,bu uğurda çok uğraştım eds kablo kaşık biberon ne varsa öyle mama verdim,Her annenin sütü vardır stres yapma kendine güven senin sütün bebeğine en iyisi 🌸💕