Merhaba kizlar ben 3 4 ay önce spiral taktırdım her ay normalde günümde adet oluyordum bu ay 2 gün gecikti belime ağrı giriyordu adet olacam dedim olamadım 4 gün önce çok az pembe akıntı geldi bugünde açık kahverengimsi akıntı geldi karnımın alt kısmında ağrı var ayrıca geri çekilme ile de korunuyoruz yeniden den hamilee olabilir miyim strese girdim 4 çocuk var dün eşim yanıma geldi onu bile istemedim 🥺