Barbekusos Ley-la sefakoy medipolden genel olarak memnuniyetsizlik duyuyorum ama doğduğu gün muayenesi dahil bugüne kadar cenk beye gittik biz. Oğlum 13 aylik. Ben memnunum. Güler yüzlü, sorularimi cevapsız bırakmaz.