zeyneplina462_ hayır hiçbir acı hissetmedim sadece huzursuz oluyor insan ister istemez o da enfeksiyonum varmış o yüzden oldu dedi normalde doktorumun eli ağır doğumdan sonra acı eşiğim baya yükseldi belki o yüzden bir şey hissetmedim ve planlı da değildi önceden onu bilerek gitseydim korkardım büyük ihtimalle . Doğumdan sonra 2.ayda kontrole gel dedi bir şey demeden bebeğimi sevdi gel spiral takalım dedi ben de tamam dedim kendimi çatalda buldum 🤣 hiç korkulacak bir şey değil rahimi yıkıyor önce su soğuktu inan onu hissettim taktığını hissetmedim 1 dakika sürdü bütün işlem