4 gün önce misafirliğe gittik. kızımı (4 aylık) , hasta çocuğa öptürmüşler 😡 2 gündür burnu tıkalıydı dün ve bugün de balgamlı öksürmeye başladı. Sabah akşam buhar veriyorum, serumla burnunu açıyorum hırıltı duyduğumda, soğana karanfil batırıp başucuna koyuyorum , sarımsağı çorabın içinde ezip başucuna koyuyorum, soğanı kaynamış suda bekletip başucuna koyuyorum ben kendim ıhlamur mandalina kabuğu suyu anason içiyorum Allah ne verdiyse denedim ama öksürüğü ve balgamı artıyor sanki. Başka öneriliniz var mı acaba?