Hanımlar selam 15 ay 21 günlük oğluşum var. Pıtı pıtı yürüyor çok şükür. Ama çoook düşüyor evin heryerini süngerler çektim yine olmuyor . Genelde söküyor herşeyi zaten. Az önce de alnının sağ tarafını kapıya vurdu şişti morardı.şimdi uykuya daldı acaba uyumasamıydı bilemedim. Artık dengeli bir şekilde yürüsün çok istiyorum. Her gün yüreğim ağzımda