birprensesanesi  herkese merhaba🌹 19 günlük bebeğime dv3 vermişti anasağlığı fakat sorduğum herkes içerigi iyi değil dedi huzursuzluk kabız vs vs yapar dendi şimdi buna başlıycam pazartesi günü acaba kullanan varmı iyimi☺️
Gizmokzilla birprensesanesi bu forumun belki %80i ocean kullanıyordur evet bunun içeriği temiz gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz 🌸
birprensesanesi Gunes-1 ben pazartesi başlıycam hiç bilmiyorum ki anasağlıgının verdiği yaptı ama oceranı bilmiyorum nasıl acaba
yenianne01 birprensesanesi kesinlikle çok iyi Kani ilacınıda kullanmaya başladık 4 aydan sonra içeriği çok temiz doğal zeytinyağıda var kabızlık yapmaz içeriği doğal yağlar zaten
birprensesanesi Azram3523 anasağlığı verdiyse içerigi iyi degil dediler hemen bıraktım yavrumu huzursuz etti 2 gece giç uyumadı siz ne kullanıyorsunuz