Duna41 Bebeğim 3buçuk aylık.. akşam uyuturken çok zorlanıyorum. Yıkayıp uykutan var mı aranıZda bide öyle denemek istiyorum masajla fln rahatlarsa daha iyi dalar diye düşünüyorum ama kışta geldi üşür mü acaba diyede düşünüyorum napsam bilemedim 🤷♀️
Seyhancann Sıcacık bir banyo yaptır yağla güzelce masaj yaparken masal oku rutin haline getir uyur öyle canım birde gün içinde çok yorulursa uykuya geçişi zor olur
Duna41 Seyhancann zaten masaj rahatlatıyo onu baya ama rutin olsun saati belli olsun istiyorum ama 9bcukta bi başlıyoruz sallamaya 12yi buluo bazen dalması ye memede uyucak ya sallamcak banyoyla biraz daha rahat atlatablrz inşallah