Üzülmeyin neden kendinizi suçlu hissediyorsunuz siz üzüldükçe azalır sütünüz olumlu düşünün ayakta piş piş yaprak emzirmeyi deneyin karanlıkta ssessizlikte emzirmeyi deneyin sık sık emzirin artar sütünüz bir de bol bol su için
Benim ilk oğlumda sütüm yok yok dedim bilmiyordum emzirmekten kaçınıp mama verdim haaa mama kötü bi şey mi asla değil yapcak bi şey olmayınca mecbur kalıyoruz oğlum şuan 2 yaşında ve gayet sağlıklı çok şükür şimdi 1 aylık kızım var başından beri sütüm var diyorum sık sık emziriyorum halbuki başta çok azdı sütüm sezaryenden dolayı geç geldi ama sabrettim ve hep olumlu düşündüm bol boll da su içtim bir de bestlak damlayı denemenizi öneririm