Aysedemir__ Selam kızlar bebeğim 5 aylık 1 ay sonra ek gıdaya geçicez su da veririm diye düşünüyorum artık ama suyu nasıl vermem gerek damacanadaki suyu kaynatıp soğuttuktan sonra mı yoksa damacanadan direk verilir mi ?
Aryammomy Aysedemir__ ebebekte ya da bazı marketlerde bebe suyu var onlardan kullanabilirsiniz ona para vermem derseniz de en azından pH ı ideal olan sulardan alıp verin derim
3goktgmom Aysedemir__ kaynatinca tüm minarelleride gidiyor, ben hayat su veriyorum bebeklere göre olan şekilde şişeli suları var 10ayligiz hala koliyle ondan alıyoruz
Binnur_cam 3goktgmom kaynamayınca minarellimi oluyor ? Ara ara normal kaynatmadanda veriyorum ama benim kızım soğuk su içmiyor mecbur ılıklaştırıp veriyorum hertürlü kaynatmam lazım yani .