selma00 Kızlar 3.aya yeni girdik kızım normalde çok sakin durup dururken ağlamayan bir bebekte yani aciksa bir rahatsızlığı olsa falan ağlıyordu 2 3 gündür sürekli ağlıyor kucakta gezmek istiyor normal mi ve size 3.ayda gelen güncellemeler neler 😁
morsevenanne9 selma00 biz 2 ay 5 gunluguz benim kizimdada aynı sorun var ama uykuya geçeceği zaman bazende uyanık yatarken ağlamaya başlıyor kalkmak gezmek istiyor kucakta uyucağı zamanda uykuya direniyor bazen ağlıyor zor uyuyor uyusada uyanıyor 10 dakika sonra gündüzleri geceleri uyuduğu zaman güzel uyuyor bazen gecede huzursuzlaniyor 2 aya girince çoğaldı bu durum birde aşilardan sonra huy değiştirdi iyice
Ebrar27 selma00 aynısının tıpkısını şuan ben yaşıyorum😢çok sakin bebeğim vardı o gitti yerine başkası geldi sanki
selma00 cem_ yok hayır gaz mesajları yapıyorum öyle gaz sorunumuz da olmadı zaten tamamen keyfi yere gezmek istiyo sanırsam 😅
Maka_Paka Bizde dün girdik 3. Ayimiza bizde sakindik tam yazdığınız gibi ta ki 3. ayımıza girene kadar. Yeni guncellemeler uyku istememe,emmek istememe,eller sürekli ağızda her yer salya 😅