alitahadady Hanımlar giyilebilir pompalardan kullananlar var mı? Manuel, elektrikli kullandım artık bunlardan kullanmak istiyorum. Hepsi buradada yurt dışı markalar var ama hangisi iyidir bilemedim. Kullanıp memnun kalan varsa öneride bulunabilir misiniz 😊😊😊
MelisasMom alitahadady bende sipariş vermiştim kendi kendilerine siparişimi iptal ettiler, bebebao almıştım yorumları güzeldi baya
Binnur_cam alitahadady wee baby aldım ama kullanamadım boşta kalıyor ve bastırmadığın sürece sütü sağmıyor bende ee ne alaka ozaman normal kullanırım dedim iade ettim .
alitahadady MelisasMom Aa niye öyle oldu acabaa bende o markaya bakıyordumm bide youha var ikisini düşünmüştümm
alitahadady Binnur_cam e yani eller serbest olmadıktan sonra ne faydası var bir yandan başka bir işle ilgilenirken bir yandan süt sağılsın vakitten tasarruf diye onu alıyoruz 🫠
MelisasMom alitahadady valla bilmiyorum ki direk iade yaptılar hiç açıklama da yok sitede bende tekrar alsam mı almasam mı derken vazgeçtim manuelle devam 😂 ama hala alasım var çalıştığım için daha rahat eder miyim diye düşünüyorum ben iş yerinde manuel pompa kullanıyorum hiç ses çıakrmıyor ama bu giyilebilir olanlarda normal elektrikliler gibi sesliymiş
Mimmosumm alitahadady ben sipariş verdim youha aldım eller serbest sağıyor ama çekimi çok kuvvetli değil ama benim sütüm artık çok az geldiği için olabilir ellede yapınca süt 20 cc geliyordu bende bebeğimi sütten kestim pek kullanamadım
Mimmosumm alitahadady elektrikli olanları bilmiyorum ilk defa youha kullandım ama bir bebeğin çektiği gibi değil çok az çekim gücü şunuda belirtmek istiyorum benim sütüm artık bitmek üzereydi belki ondan dolayı olabilir ama ben çok memnun kalmadım çoğunlukla lanşinohdan memnunlar hem fiyatıda uygun ben pişman oldum çok araştırdım youhayı kullanan herkes çok memnundu bana tavsiye ettiler ama ben kalmadım