zezee_87 7 aylık bebeğime B12si düşük çıktı diye Norogrizovim diye bir iğne verdi doktor daha önce kullanan var mı?
Betulazraaa zezee_87 benim kızıminda düşük çıktı 9 aylık tahlillerin de ama iğne vermedi küçük diye büyük ihtimalle senden alıyor senin düşüktür o yüzden sen kullan dedi doktor bana
Emirrrrrrr zezee_87 bizimde düşük çıktı 1 ay önce 5 tane iğne kullandik 1 ay sonra tekrar tahlil yapıp bakarız dedi doktorumuz
missozge Kaç çıktı değeri? Bir de 7 aylıkken neden bakıldı kan tahlili? 9. Ayda bakılıyor bildiğim kadarıyla. Bizim sağlık ocağında tahlil kiti yoktu, sonra biz gidemedik, covid olduk vs derken benim kızım da 13 aylık şuan ve tüm değerleri düşük geldi.
zezee_87 Titreme, göz dalması şikayetiyle gittik bizi çocuk nörolojisine yönlendirdi orada kan değerlerine bakınca B12 düşük çıktı 182. İğneyi verdi bize kullanma talimatında çocuklarda kullanımı önerilmemektedir diyor kafamız karıştı açıkçası. Size düşük değerler herhangi bir şey verildi mi?
OptimusPrime zezee_87 Yani kizimin da düşük çıktı. İğne çok zor olur, iğne ile aynı etkiye sahip özel bir fisfis var versem alır mısınız diye sordu. Bizde aliriz dedik. Wellcare B12 yazdı bizde aldık. Yani 4 yaşa bile iğne uygun görmedi. Bebek için bilemedim, çok acır ya. İğneyi devlet karşılıyor bu arada SGK o yüzden de yaziyorlar.
Erva23- Bende kullandım ancak benim doktorum dodex verdi ve ampulü kırıp içirdim ben iğne olarak yaptırmadım sonrasında üst sınırın üstüne çıktı değer ve bıraktık
KonuMankeni Erva23- ne kadar süre kullandınız canım? Bize de bunu verdi yarısını sen iç dedi. Sen tamamını mı içiriyordun
zezee_87 Kendi çocuk doktorumuza da danıştım iğne için doktor verdiyse kullanın dedi beş tane iğne verdi haftada bir yaptırın diye. Dün ilkini yaptırdık şimdi çok tedirgin oldum
Erva23- KonuMankeni Evet ben tamamını iciriyordum. Kademeli olarak kullandık biz. Bir hafta her gün verdim 2. Hafta gün aşırı. 3. Hafta pazartesi ve perşembe. 4. Hafta sadece pazartesi. Sonrasında kan tahlili verdik ve epey yüksek çıktı ve bıraktık ☺️
KonuMankeni zezee_87 yok canım diğer arkadaşa sordum. Bize de ampül şeklimde verdi aynı ilaç ama içilecek.
KonuMankeni zezee_87 19 aylık canım. Tam hatırlamıyorum şimdi ama bi tık altıydı yani ciddi bi eksiklik yok
KonuMankeni Erva23- anladım canım. Bizim durumlar farklı demek. Ben emziriyorım diye sanırım yarısını da sen iç dedi. Ayrıda haftada 1 kere verdi bize. Çok düşük değildi zaten bizim herhalde o yüzden
OptimusPrime kucur Tabi baya yükselmişti. Sadece gece dil altına sıkıp uykuya geçiyorduk. Başka bir yemekle falan vitamin azalmasın diye.