Naciyeylmz hayır hayır onlar abartıyor ya, 1.000 yapmıştım üzerinden 1 yıl geçti tabi, fiyatlar her geçen gün artıyor, bir de doktor olandan yaptırdım öyle güzellik merkezi falan değil, cilt bakım uzmanı biriydi daha önceden de tanıdığım yoksa asla yaptırmaya cesaret edemem yanlış bir damara denk gelse eyvah eyvah