ege67 2buçuk aylık bebeğimde yaklaşık 15 gündür maflör damla kullanıyorum dün verdikten sonra bebeğimin dudak üstü hafif fısırdadı dünden beri alttan gaz çıkartamıyo gece sabahladık gazdan acaba iyi gelmedi mi
ege67 Bişey söylerseniz çok sevinirim ne yapacağımı sapıttım birçok damla kullandım sadece metsil iyi geliyo