Hep_mi_uykusuz Deletedmom_117 hangisine dediniz acaba esarplar disindakiler cogu yeni alindi diyebilirim zaten de moda diye almiyorum aldiğimi o sebeple eski yeni ayrt etmeden aldim🥲
Deletedmom_117 Hep_mi_uykusuz bende öyle ya modayı bilmem ama ya ütüsü olmadigindan gözüme gledi sanırım 🥲
Hep_mi_uykusuz Deletedmom_117 evet hakli olabilrsin utum pek iyo degil yani yapmasam daha iyi durdurur🥲
Hep_mi_uykusuz 2.el uygulamalarinda 300 400 den asagi elbise yok yirtik soluk 1 2 kez giyilmis hatta denedip kaldirilmiş ekbise abiyeleri 150 200 veriyorun