Merhaba kızlar. Biz 3 gün önce tam 3 aylık olduk.
Gece 3-4 gibi uyuyup 8’de 11’de emip tekrar 2’ye kadar uyuyoruz. Son saatlere doğru biraz uyanır gibi uyuyor ama uyuyor yani..
Acaba çok mu uyuyor? Bi hastalık belirtiside göremiyorum
3 Aylık bebek anneleri sizde durumlar nedir?