benimbebegim Seymabebek Sabah kahvaltısınadan sonra ıhlamur elma kabuğu kaynatıyordum ben yaşına kadar gem balgam söküyordu hem de öksürüğü kesiyordu
lelelele34 benimbebegim nasıl yapıyordunuz tam olarak tarif verir misiniz ıhlamur ve elma kabuğunu aynı anda mı kaynatıyordunuz
benimbebegim lelelele34 evet cezveye suyu koyuyorum içine yarım elma kabuğu iki tutam ıhlamur atıyorum kaynayınca söndürüyorum demleniyor ılıyor biberonla veriyorum. Elma kabuğu tat da katıyor acı olmuyor bebekler için