Bugün tam 3. Ayımız doldu, dünden beri sağ göğsümü istemiyor alınca sanki canı yanıyor gibi ağlıyor, süt mü bitti diye kontrol ediyorum öyle bi durum da yok. Gece uyku haliyle emzirdim aldı ama gündüzleri almıyor sebebi ne olabilir acaba bir de önerileriniz neler sevgili anneler???