Bebegim_28 Mantıklı hareket bence. 1-2 yaş büyük alın koyun kenara. Ben yazdan kışlık aldım, kışın yazlık aldım. Önümüzdeki yazın yazlıkları hazır mesela. İki çocuğumun alışverişi yazlık 1800₺ tuttu. Nerden bulacağım bu fiyata yazın? Kaç tane kızıma şort,elbise, takım oğluma gomlek, şort,tişört, takımlar aldım. Yazın da kışlık bakarım herhalde.