Merhaba, çocuk doktoru kontrolünde bebeğimin ellerini tekrarlayan hareketlerle sallaması doktorun dikkatini çekti ve bana günde kaç kere yapıyor diye sordu tabi ben bunu normal bir şey olarak düşündüğüm için dikkat etmedim doktor bunu bir gözlemle resim ya da video çekip bana bir dahaki kontrolde göster dedi bende sebebini sordum neye bağladığını ama söylemedi bende kendi kendime Google da araştırdım otizim gibi şeyler çıktı bugünde çocuk nöroloji doktoruna götürdük doktor epilepsi nöbetten şüphelenmiş dedi normal muayene de etti eeg çektirip tekrar konuşalım dedi
Bebeğim 52 günlük
Epilepsinin ne gibi belirtileri var başına gelen bana yol gösterecek anneler var mı bir cevap yazarsanız çok sevinirim çok moralim bozuk nolur dua edin bir şey çıkmasın