Biri gaz kalmaz bu aya demiş ama benim cocugumda 7 aylıkken bile gaz problemi yaşadığım oldu ara ara yani her çocuk bir degil korkulacak birsey olduğunu sanmıyorum ben bebek bu kucak ister şefkat ister 6 8 aylik dönemde sanırım bu genelde oluyor birde dış çıkaracağı zaman benim oğlumda kucagimdan inmek istemiyordu