aylinaslan06 Merhabalar bi konu hakkında fikir alacaktım annelerden doğum yapalı 2 ay oldu 40 ım bittiğinde ben adet gördüm emzirmediğim için süt koruma muhabbetide olmaz diye düşünüyorum aranızda benim gibi olup doğum kontrol hapı kullanan anneler varmı ?