Hanımlar merhaba. Biz kızımla bir aylık olduk, 20 gündür sarılıkla uğraşıyoruz. Değeri 12 yavaş yavaş düşüyor kilo alımda da bir problem yok çok şükür ama sürekli kontrol halindeyiz. Doktor redüktan madde istemişti idrardan sonuç negatif çıkmış ne olabilir başına gelen var mı yardımcı olabilir misiniz