minikveannesii Benim doğum sonrası dikiş kontrolümde rahimde kan kaldığı görüldü atlmasi için verdi doktorum ama sütüm çok cooook azaldı bebeğim 22 günlük ve aç kalyor doymuyor doyamynca uyumuyir basna gelip sütü tekrar düzelen var mı