Geçmiş olsun kuzucum güle güle büyütün bebişinizi 🌸 2+9 günlüğüz bizde, ilk günler bizde öyle gündüz uyur gece uyumazdı genelde öyle olurmuş bebekler gün geçtikçe uyumayacak maalesef yeterki ağlmasında uyumasın diyorum daha yolun çok başındayız çok iyi ve kolay günlerimiz diye düşünüyorum rabbim hayırlı evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin bir şekilde hallolur herşey geçer büyüyünce gülerek anlatacağımız anılarımız olsun inşallah bol bol resim video çekin hatıra kalsın 🌸😊