Beraymom terazikadini kıyamam ıslak mendil kullanmayin yıkayıp kullanin.travazol varsa sürün veya vazelin
Kubramomy Benim bebeğimin öyleydi her alt açmada Bepanthol suruyorudm sonra annem bir iki kere zeytinyağı sürdü ve hemen geçti isterseniz birde öyle deneyin