Kalça çıkıklığı yaptırdıysanız bir boyunu ölçtürün Eğer boyunu uzuyorsa kilosunda bir sıkıntı yoktur gene de tabii doktor görmesi gerekiyor Eğer önerirse mama takviyesi yaparsın ama mümkün olduğu sürece biberonu verme kaşıkla ya da şırıngayla yapabilirsin Biz ilk başta şırınga ile yapıyorduk mama takviyesini