Deletedmom020 öncelilşe her bebeğin gelişimi farklı yani bir yaşına kadar da çıkaramaması😇 Normal sayılıyor🤷🏻♀️Bendeki belirtiler sürekli gece ağlama nöbetleri bu yaklaşık bir iki hafta sürdü,herşeyi ağzına alması , ellerini daima ağzıma koyması,ishal olması ve bazen de ateşlenmesi bunları yaşadık🤗