tazeeeannee kızlar bebeğimin göbek bağı düştükten sonra akıntısı devam etti iyileşmedi doktor bi damar açık kalmış gibi bir şey dedi ve yakılması gerekiyormuş hafta içi götüreceğiz başına böyle bir şey gelen var mı ağrılı acili bir islem mi
Yigitinannesi11 tazeeeannee korkmana gerek yok canım ağrı acı sıfır benim oğlumun da başına geldi aglamadi hic
fpnar tazeeeannee biz yaktırdık canım yok bebek hiç hissetmiyor kulak çubuğu gibi şeyi göbek deliğine sürüyor sadece o kadar 2 dk sürmüyor
Omeraslan tazeeeannee erkekler tıraş olurken kesilen yere berber kan taşı sürer. Eşiniz bilir. Sıfır acı doktorumuz oğluma ondan sürdü.
tazeeeannee Yigitinannesi11 fpnar içime su serptiniz kaç gündür stres oldum canı acıyacak mı diye teşekkür ederimm 🌸
Yigitinannesi11 tazeeeannee rica ederim canımne demek ☺️bende ilk duydugumuda korkmuştum sonra doktor yanımda yapınca anladım kolay bişey olduğunu
Aloneeee tazeeeannee 2 kere yakıldı oğlumun. Korkmayın hiçbişey olmuyor. Kulak pamuğuna benzer uzun bir çubuk var gümüş nitrat dı sanırım. Onu değdiriyorlar sorun olan yere. Biraz karartıyor o bölgeyi sonra geçiyor. Bize gün felan vermemişlerdi kontrolde 2 saniyede yapmışlardı
Ayfa1608 tazeeeannee benim kızımın da azcık vardı akıntısı sarı sarı zıbına bulaşıyordu doktor kurutmamız lazım dedi uzun kürdan gibi bişey koydu çıkardı tamam dedi bidaha da akmadı
Zeynepelcin tazeeeannee bebegimkimden kan gelmişti .k vitamini eksik deyip iğnesini yastıklar tekrardan ama akimtiyi bilmiyorum
ozlemparlakk tazeeeannee merhaba benim kızımda göbeği düştükten sonra akıntısı olunca götürmüştüm aynı gün yakıldı kibrit copune benzer biseydi sadece oraya sürüyor yakma ateşli acılı bisey değil hiç ağlamadı bile bebeğim korkmayin