Beratim17 Bende 3 ana öğün veriyorum.Sabah kahvaltısı,öğlen yemeği,akşam yemeğinden önce meyve veririm daha sonrada akşam yemeğini yer.Akşam yemeğini bazen yemediği zamanlar oluyor.Bende yatmadan önce yoğurt veya irmikli mama yapıyorum onu veriyorum.Tabii sorarsanız eğer 8. Ayından itibaren gecelerii sık sıkk uyanır.Bazen kısa kısa emer geri uyurr.Bazen destek ister uyurr.Bilemiyorumm atak falan mı 🙄