necladkc Bebeğim 1 ay 20 günlük süt ve süt ürünlerine karşı diyet yapıyorum. Diyete rağmen beneğim çok fazla ıkınarak gaz çıkartıyor gürültülü kaka yapıyor suanda gaz damlası olarak nurse harvey probiyotik olarak forbimie mavi kutu kullanıyoruz . Biogaia probiyotik mi daha iyi içerikli yoksa forbimie mi sizce ?
Hunilininbirii necladkc ben diyet yaparken sab simplex ve biogaiayı beraber kullanıyodum öyle etkisi artıyor
Symaltntas necladkc Biogaia ve sab simplex katkı maddeli aroma verici içeriyor içerik olarak temiz değil lütfen içeriklerini araştırarak alın ben bebeğime probiyotik olarak maflor turuncu paket kullandım içerik olarakta gayet temiz gaz damlası olarakta instagramda evvahe doğal diye bir sayfanın doğal yağlardan yaptığı gaz damlası var onu kullandım ve memnun kaldım tavsiye ederim 🤗
smyycshn necladkc 40 günlüktü sadece yoğun karın agrısı huzursuzluk. Birçok faktörle doğum kilosu doğum haftası genetik yatkınlık muayene bulguları alerji şüphesi olduğunu düşündü 4 aya kadar diyet yaptım 4 ayda da deri prick testiyle yumurta akı ve domatese alerjimiz olduğunu öğrendik Bu süreçte tek belirti de 2 aydan sonra mukusdu
Hunilininbirii necladkc gürültülü kaka, kakada mukus, gaz sancısı, huzursuzluk akşam belli saatlerde ağlama en son kakada kan görünce alerji olduğunu öğrendik diyete ve bu damlalara başlamıştım şu an kaç damla verdiğimi hatırlamıyorum üzerinden baya geçti çünkü
necladkc Hunilininbirii biz de gürültülü kaka mukus ve gaz sancısı var bu sürekli bir şey değil ama gazını çıkarınca rahatlıyor . Vücudunda döküntüler var mıydı? Bir de kiminle konuşsam bizim bebeğimiz de böyleydi ilk 3 ay geçti diyorlar . Test yaptırdınız mı acaba
Hunilininbirii necladkc evet yüzünde ve boynunda oluyodu döküntüler, ek gıdaya geçerken diyet yapmayı bıraktım ozaman geçmişti zaten alerjisi
necladkc Hunilininbirii yani ben diyet yapıyorum ama yaparken birden isilik tarzı bir şeyler var boynunda yüzünde küçük kızarık anlamadım gerçekten kafayı yemek üzereyim. Doktor bana süt ve süt ürünleri tüketme dedi et ve tavuk tüketiyorum ama bir sıkıntı olur mu sizce
Hunilininbirii necladkc ben tüketiyodum onlara alerjisi yoktu ama her bebekte farklı oluyo bazısı tavuk ve ette tüketemiyo bende tahin yiyemiyodum onada alerjisi vardı
necladkc Asilbebe1 bu damla probiyotik mi gaz damlası mı ben probiyotik olarak biliyordum eczacı gaz damlası demiş