Karl 2. Aya bir girdik günde 6 kez kaka yapan kızım 1 hafta yapmamaya başladı ve ben doktor doktor gezdim hatta bugün 2Ay 22 günlük doktoru değiştirdim bugün ki doktorum 40ı cıkınca bu aylarda bağırsak tembelliği olur ama yalancı olanından korkma dedi anne sütü alıyorsa hele kabız zaten olmaz anne sütünün atığı olmaz fazla dedi bi çay kaşığı zeytinyağını sütünle karıştır ver bebeğine dedi