Deletedmom_289 Salonum küçük 15 metre kare anca peteğin karşısına koltuk koysam oda ısınır mı koltuğu kaldırdım oturak yer kalmadı bu kezde
Deletedmom_289 Mervvve BuzluKahve kizlarimbenimherseyim Teşekkür ederim bende koyayım ama fazla bi yaklaştırma yayım o zaman petekleri izi kaç derecede yakıyorsunuz
kizlarimbenimherseyim Bende yariya kadar çektim petek boş kaldı ısınıyor ama çok soğuk olunca biraz zor
kizlarimbenimherseyim Deletedmom_289 `` bizim burada 800 gecik geldi 141 felan odenik sanırım 696 felan yatırdık sadece
Deletedmom_289 kizlarimbenimherseyim ben biraz yüksekte yakıyorum kışın çok soğuk oluyor bulunduğum yer