sahrabalam2 Bir hafta oldu idrar yolu enfeksiyonu dirençli olduğu için antibiyotik iğne kullandık şimdide burun akıntısı öksürük var evde neler yapabilirim acaba tekrar antibiyotik kullanmak istemiyorum