Kızlar 9 Ekim’de doğum yaptım 7 Kasım’da bir daha kanamam oldu daha kırkım çıkmadan kırkım çıkmadan eşimle afedersiniz beraber olduk kırkım 10 gün kala eşimle beraber olduk şu hesaplamaya göre üç gündür âdetim gecikti ben .hamile olma ihtimalim var mı cvp bekliyorum lütfen 🙏