duakubra yani doktorunuza bır sorun yınede ama endişe etme benim bebgım suan 9 aylık o aylarda aguluyordu canım sonra bır kaç gün hıc agulamadı sonra tekrar başladı agulamaya yanı bence endıse edecek bırsey yoktur suan da benım bebıs mama baba umma böle şeyler söylüyor ceeee deee bunları ınternette demesı gerekıyor diye yazıyor ama suan da demıyor daha yanı daha çok erken çok da mınık ıllakı söyler etrafa aldırış etme 1 hafta kadar daha bekle sonra baktın yıne hıc agu falan demıyor doktoruna bı sor