hunggr bizde gece gündüz kavramı kalmadı gece doğru düzgün uyumuyo öğlenden sonra da bi yatıyo akşama kadar ben kaldırmasam kalkmaz kaldırsam da hırçın oluyo uykusunu almadığı için kaldırıyım düzene sokayım gece uyusun diyorum kaldırdığıma pişman ediyor