Aptamil Prosyneo kullanıyrm 1,5 aylık oğlum var doğumdan sonra sarılık olduk kilo kaybı oldu sütüm yetmedi sezeryan doğum olduğu için ve mamaya başladık çok güzel kiloda aldık çok şükür gazda yapmadı. Çünkü mamayı hazırlarken sıra çok önemli 1- mamayı biberona koyuyorsunz sonra başka biberonda suyunu ölçüyorum 2- mamanın üzerine suyunu ekleyip kaşıkla karıştıyorm 3- aşağı-yukarı çalkalamayın sakın biberonu dairesel olarak çalkalayın lütfen bu bile gaz yapıyor