Ayse-nur123 Konya da önerebileceğiniz çocuk doktoru varmı sürekli kulak enfeksiyonu yasıyoruz geçmeyen bı enfeksiyon kac sıse antibiyotik bıtırdık sayamadım artık daha cok ılacsız tedavi eden doktorlar varsa lütfen önerir misiniz
Burcu60 Ayse-nur123 kaç yaşında çocuğunuz bizde çok.yasadik.aonra geniz wti buyudu ve kulakta sıvı birikmesi başladı iyi bı kbb ye gidin bence
Hunilininbirii Ayse-nur123 Nazife Alptekin var medicanada doğumdan itibaren ona gidiyoruz memnunum bide Mevlüt Dalkıran var kulak enfeksiyonumuz geçmediyse bu sefer ona götürmeyi düşünüyorum
Tugba4747 Ayse-nur123 benim bebeğimde 4.5 aylık aynı şekilde uykuları yarım saat bir saat geceleri sürekli eli kulağında kaşıyarak uyanıyor bir doktora gittik kulağında bir şey tok dedi başka bir doktora gittik o biraz kızarıklık var diye antibiyotik ve ağrı kesici damlalar yazdı
Hunilininbirii Momyfat93 bilmiyorum ki hiç gitmedim, enfeksiyon tekrarlarsa ozaman gidicem Mevlüt hocaya