Arelinnannesii yasee01 sterimar kullanıyorum grip olduğunda serumla yıkayıp otribebe ile çekiyorum günlük tıkalı olduğunda turuncu yunuslu sterimarı kullanıyorum her iki burun deliğine de birer fıs sıkıyorum anında açıyor Tülin ebenin tavsiyesi üzerine almıştım
onegirlsmoms yasee01 hayır sıkmalı değil çekmeli benim dediğim Burnum takıyorsun bir ucu diğer uç agzında çekiyorsun bir zararı yok çok rahat ediyor
yasee01 Arelinnannesii Dün naptiysak olmadi çocuğun burnu tıkalı bi türlü acamadık hastaneye götürdük onlarda yaptı anlık geçiyor tekrardan başlıyor akinti falan yok ama grip mi acaba ya
smyycshn Serum fizyolojik sıkıyorum ve baby vac ile çekiyorum çok sık yapıyorum memnunum şiddetle tavsiye ediyorum ❤
yasee01 smyycshn Dün yaptık ama sonuç vermedi maalesef hastaneye bile götürdük 10 dk lik iyi oluyor geri başlıyor Dün cocuk uyuyamadı bi türlü
fatosarsal yasee01 bizim doktorumuz serumla yıkama önermedi. Sterimar baby sıkıp ya da flakon serumlardan damlatıp otribebe aspiratörle çekiyorum
MelisasMom yasee01 serum fizyolojik kullanmak istemiyorsanız eczanelerde deniz suyu satılıyor sprey şeklinde ben serum fizyolojiğide deniz suyunuda severek kullanıyorum
yasee01 MelisasMom aslında kullanmak istemediğimden değil yapmaya korkuyorum 1 kere saglik ocaginda yaptırdım çok ağladı kıpkırmızı oldu evde yapmaya cesaret edemedim
MelisasMom yasee01 çok mu damlatıyorsunuz, ben sadece 2-3 damla damlatıyorum sonra elimle bi burnunu sıkıyorum 2-3 damla zaten kurumuş sümükleri yumuşatıyor aspiratörle çektiğimde geliyor sümükler