Merhaba. 9 aylık kızım var. Yemeklerini vs taze taze günlük yapmaya çalışıyorum ama gün sonunda bakıyorum mutfaktan çıkamamamışım. Zaten beni sürekli yanında istiyor her bebek gibi. Sabah kahvaltısını hazırlıyorum yiyor. Sonra uykusu geliyor. Uyuduğunda maksimum yarım saat o sırada kendime hazırlıyorum bir şeyler. Uyanıyor biraz emiyor, oynuyor öğle yemeği vakti. Hoop bir daha yemek hazırla. Sonra bir oyun vs. Ara öğün zamanı geliyor. Sonra akşam yemeği. E kendimize de akşam yemeği hazırlığı. Bu döngü hiç bitmiyor. Sürekli farklı şeyler yesin istiyorum. Öğlen yediğini akşam vermiyorum ama çok zor oluyor bu şekilde de gerçekten. Sizler nasıl yapıyorsunuz? Pratik yollarınız var mıdır?